مضرات مصرف زیاد میوه خشک چیست؟

بها میوه خشک مثل اکثری دیگر از محصولات خشکبار گران است اما تهیهی آن به صورت گرمی می تواند بهصرفه باشد! یکی از دیگر از روشهای خشک نمودن میوه، خشک کردن حیاتی جریان هواست که ترکیبی از جریان هوا و حرارت ناچیز است، همین عمل به طور معمول در فر انجام میشود. چرا که به جهت خشک کردن میوه بایستی یک روز گرم آفتابی را که رطوبت هوا کمتر از 60 % است را انتخاب کنید. برای محافظت ظاهر زیبای میوه ها و به دست کم وصال تغییر تحول رنگ شان آنان را 10 دقیقه داخل آب لیمو و آب قرار دهید، سپس در آبکش بریزید و حساس یک حوله ی فارغ از پرز به آرامی خشک کنید. میوه خشک، میوهای است که تقریباً کل محتوای آب آن حذف شده است. آلو خشک، موزخشک، سیب خشک، پرتقال خشک، خرمالو خشک، توت فرنگی خشک، انبه خشک و کیوی خشک از پرمصرفترین و مهمترین میوههایی میباشند که امروزه مصرف میکنیم. خرما، آلو، انجیر و زردآلو بعد از کشمش پرمصرفترین میوه های خشک هستند. میوه خشک کن از آن نوع محصولات جدیدی است که بسیاری از اشخاص مبادرت به خرید آن می نمایند تا به امداد آن گونه های چیپس میوه را تهیه و تنظیم و محافظت کنند. میوههای خشک را میتوان برای مدت زمانه طولانیتری مراقبت کرد؛ به همین دلیل، میتوانید از آنها در سفرهای طولانی و شرایطی که به سردخانه دسترسی ندارید، به کارگیری کنید. میوه خشک را کجا حفظ کنیم؟ ساقهو دانهها را هم از میوه ها قطع کنید. کشمش یکی از منابع غنی بوره ( نوعی ماده معدنی ) که میزان از دست رفتن استخوان رو در زنان یائسه ذیل میاره. ماکولا بخشی از شبکیه دیده است که بررسی رفتن آن موجب نابینایی در سالمندان میشود. میوههای خشک مانند زردآلو خشک به علت داشتن آهن میتوانند چکیده از نیاز مادر را تامین کنند. اکثر مردمان به ندرت در طی یک ساعت چند عدد زردآلو و یک خوشه انگور میخورند؛ ولی میتوانند در همین مدت زمان مقدار زیادی زردآلو خشک و کشمش مصرف کنند. ازاینرو، ممکن است در ارتفاع این مدت فراموش کنید که به دستگاه سر بزنید. علاوه بر این، آلو خشک به ادله داشتن فیبر زیاد باعث احساس سیری طولانی مدت و در عاقبت پیشگیری از پرخوری می شود. یکی از عوارض چاق کننده بودن میوه های خشک میزان دوچندان قند آن‌ها است. در صورتی که دوچرخهسواری میکنید ۱۵ دقیقه روزگار اضطراری است تا بتوانید ۱۰۰ کالری دریافتی از میوه های خشک شده را بسوزانید. برای سوزاندن ۱۰۰ کالری انرژی ناشی از مصرف میوههای خشک بایستی ۲۵ دقیقه پیاده روی نمایید یا این که ۱۰ دقیقه بدوید. از پاراگراف این روشها خشک کردن در آفتاب، فر، ماکروویو و دستگاه خشککن خانگی میباشد که اساسی استفاده از این روشها میتوانید به راحتی در خانه به جهت خود میوههای خشک خوشمزه تنظیم کنید. فایده انجام این کار در خانه آن است که روی نتیجه فعالیت خود کنترل دارید و میوه ها را به هر اندازه و شکلی که مایل باشید، خشک می کنید. میوه های خشک بسیاری وجود دارااست که فرد می تواند و بایستی در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهد. بها غذایی میوه های خشک چه میزان است؟ دستگاه های میوه خشک کن صنعتی نامرغوب به عامل مشکلات فنی ممکن می باشد دمای متعددی را به میوه ها به جهت خشک شدن بدهد و بافت میوه را کاملا از فی مابین غالب شود پس بهتر هست قبل از خرید کردن دستگاه های میوه خشک کن صنعتی یا خانگی به اصالت متاع اعتنا نمایید و دستگاه خودرا از شرکت های معتبر در این حوزه خریداری فرمائید . اساسی انجام خشک کردن میوهها می اقتدار از هدررفت میوهها پرهیز کرد و در نقاط متفاوت از اشکال میوهها به کار گیری نمود؛ حتی نقاط صعبالعبور و نقاطی که مستقر آن میوهها نیستند. آلبالو سرشار از ویتامینهای A , B , میوه خشک رشت C است؛ موادی چون کلسیم، آهن، منیزیم، سدیم، پتاسیم، بر روی و فسفر را هم دارد. در همین روش، میوه را به طور تر و تمیز میچرخانند تا مطمئن شوند که رطوبت آن به طور یکنواخت تبخیر میشود. ثبات رنگ و بالا بودن درصد مواد ناپخته میوه در انتخاب رقم مؤثر واقع می شه. صرفا پیش از خرید میوههای خشک مطمئن گردید که این محصولات بدون قند اضافه یا سایر مواد نگهدارندهی ناسالم آماده شدهاند.

خواندن
10 فیلم بینظیر تاریخ سینما که در جادهها میگذرند
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıkameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsü